Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ксенон

    Колеги днес си взех ксенон за колицата и знам че всеки път когато паля колата фаровете трябва да са изгасени, а до сега почти не ги спирах.. какво реле ми трябва и как да го вържа за да може дори и с вкл. копче фаровете да се пускат сами след като съм запалил?
    Весели празници!
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

  • #2
    най-лесния вариант е с модул за дневни светлини. за ксенона ще вършат работа по-евтините - 15-20лв.
    точка

    Comment


    • #3
      а как се вързва? лесно ли е? (имам някакви познания)
      -------------------------------
      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

      Comment


      • #4
        това с изключените фарове е пълна измислица. Вече 2ра година си паля директно и нямам нито 1 изгоряла крушка или пък друг проблем. Пали си директно на фарове и не се занимавай с глупости.
        Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
        Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

        Comment


        • #5
          Подкрепям колегата killuminati . От 2 години съм с ксенон винаги паля на фарове и нямам никакви ядове до сега !

          Comment


          • #6
            Модула за дневни светлини не става,защото ползва дългите светлини на около 40% мощност,ако имаш би-ксенон ще свети,но ще базика баластите много и вероятноста да изгори някой е 99%,попринцип не се препоръчват за ксенон.Аз имам ксенон от 2 години и 4-5 месеца и го гася когато се сетя (рядко) за сега не съм имал проблем.
            Алфа Ромео 145 1.4ТС

            Comment


            • #7
              ами мислех си за някакво реле което да ми вкл. фаровете примерно 10 сек. след като запаля ама май взех да се разубеждавам
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                ами мислех си за някакво реле което да ми вкл. фаровете примерно 10 сек. след като запаля ама май взех да се разубеждавам
                Сложи реле/та с нормално затворени контакти на + на баластите... Бобинката на релето захрани с + от соленоида на стартера...
                Така като дадеш на контакт ако са пуснати фаровете, те ще си светнат обаче като тръгнеш да въртиш на стартер ще се гасят, а след пускане на ключа пак ще си светват
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  може да го пробвам след празниците
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:43.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
                      Подкрепям колегата killuminati . От 2 години съм с ксенон винаги паля на фарове и нямам никакви ядове до сега !
                      аз за 5 години на 145 цата паля директно с включени фарове а съм сменял крушки 1 път говорим за 80к
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • #12
                        Аз също си паля на фарове, но вчера забелязах, че единият ми угасна. Не съм забелязал да имам проблеми с това.
                        Ако искате да убиете с един куршум два заека, най-лесното е да го направите с реле за време, от типа, който се слагат по разни силнотокови вериги, като пускане "звезда-триъгълник" или за други времеви изпълнения. Има ги на Шнайдер АББ и подобните фирми. Хубавото им е , че работят и на 12 волта ДС. Имат много възможности за настройки.
                        Та с него можете да си реализирате включване на късите примерно след 15-30 секунди след палене на мотора.
                        Евтини са и лесни за употреба. Нямат нищо особено по свързането. Схемата е елементарна и я има на самото реле, както и режимите, в които може да работи.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                          а как се вързва? лесно ли е? (имам някакви познания)
                          да,лесно се свързват. имат си схеми и обяснения към тях и дори се предлагат с безплатен монтаж някои. тебе ти трябва от по-евтиния вариант който може да пали светлините само на 100%. не се занимавай с разни релета и таймери. много се месиш в инсталацията и в крайна сметка пак толкова пари ще излезе. предимствата на модула са
                          -включва фаровете след стартиране на двигателя + че можеш и допълнително време да му добавиш
                          -има вариант през деня да ти светят само основните фарове без габаритите и осветлението в купето
                          -запазва се заводската инсталация и модула не пречи на нормалното и функциониране

                          лично аз бих те посъветвал да си вземеш модул за дневни светлини с регулация силата на светене,той да пуска дългите (халогенки) на 20-30% без габаритите, а ксеноните на късите ще си ги ползваш вечер по предназначение. мисля че това е най-добрия вариант.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            ами ще помисля след празниците ще направя нещо
                            -------------------------------
                            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                            Comment


                            • #15
                              другия най-лесен вариант с обикновено 4 крако реле.
                              85- на + към габарити
                              86- на тънкия зелен кабел към алтернатора
                              30- на + от контакт
                              87- на релето за късите светлини на бобината му където получава + от лоста (или 85 или 86)

                              така късите ти ще се стартират сами без да буташ нищо и без габаритите и след запалване. когато включиш габарити от лоста ще изгаснат късите. така може да останеш само на габарити при запалена кола и можеш да си седиш на контакт колкото си искаш без да ти се запалват фаровете.

                              ПП
                              най-добрия вариант е обаче за дневни да си ползваш дългите с намален интензитет с което получаваш и допълнителни екстри.
                              Last edited by kolev; d.m.y г., 13:16.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X